Ind imellem skal vi mennesker lære at accepterer, acceptere at følelser og mennesker kommer og går. Du kan vælge at se det som en læring, at det er okay at give slip.
Du kan accepterer at dine forældre har lært dig det bedste de kunne og deres forældre har gjort det bedst de kunne. De har gjort det af kærlighed og de har gjort det de har lært. De har måske ikke lært at slippe de traumer de har med fra deres barndom, ubehag i skolegården, at det var nødvendigt at råbe for at beskytte sig, når de blev vrede, eller klappe i som en lukket bog, så de ikke fik smæk fordi de sagde noget forkert. Det er ikke en del der behøver forfølge dig resten af dit liv, det er blot dine forældres/bedsteforældres historik. De lærte at det var det bedste for dem dengang. De har gjort deres bedste for at beskytte dig og give dig kærlighed.
Du har gjort det bedste du kunne, for dig og dem omkring dig.
Accept er også at du skriver din egen historie. Ingen andre kan skrive din historie, for kun du vælger hvordan din historie skal være. Du skal skrive din historie, fordi når du skriver din historie, går det op for dig at du fortjener al den kærlighed i hele verden, af dig og dem omkring dig. Føler du dig ikke mødt med kærlighed og accept hvor du er, hos dem du er sammen med, så flyt dig. Og accepter at det var en del af din historie, det var en læring til dig. Selvom det er ubehageligt og føles tungt, så er det blot fordi vi har lært at det at give slip, er som at give op. Men det er det ikke, det er blot for at åbne nye døre, der er mere kærlige for dig. Ubehaget varer ikke evigt, kun indtil du lærer det at kende. Læringen og accepten, vil slippe dig fri.
Du kan altid vælge at blive i din sorg, frustration eller vrede. Du kan måske mærke det i kroppen et sted. det der er ubehageligt, eller flytte dig derhen hvor der er kærlighed og det føles let at trække vejret.
Du kan vælge at acceptere at du fortjener det bedste, du kan acceptere at du er præcis som du skal være, du kan acceptere at alle gør det bedste de har lært, du kan acceptere at der er en læring i alt og du skal udvikle dig hele dit liv. Du er ikke sat i verden for at stå stille.
Kærlighed er ikke kun imellem to mennesker, kærlighed er en energi der findes udenfor dig og indeni dig.
Og du fortjener alt den kærlighed der er til dig.
Hvad vil du acceptere i dag?





